Subaru Impreza TMR R4

69. Rajd Polski

Specyfikacja techniczna
Subaru Impreza TMR R4

 

 Nadwozie

  • klatka bezpieczeństwa TMR / KBT  zgodna z przepisami FIA
  • wzmocniona karoseria TMR 


Silnik

  • TMR Step three  typu boxer
  • pojemność  1994 cc m 
  • średnica i skok tłoka 92.00mm x 75.00mm
  • turbosprężarka IHI podwójnie łożyskowana ze zwężką 33mm 


Osiągi

  • moc makxymalna 290 KM  @ 4700 RPM
  • moment obrotowy 585 Nm  @ 3300 RPM

 
Przeniesienie napędu

  • pięcio lub sześciostopniowa, kłowa skrzynia biegów
  • przedni/tylny dyferencjał :  mechaniczny o ograniczonym poślizgu, STI
  • centralny dyferencjał :  elektromechaniczny, aktywny DCCD
  • sprzęgło : STI  jednotarczowe  240 mm 
  • półosie napędowe :  homologowane STI, wzmocnione

 
Elektroniczne systemy kontroli

  • silnik : TMR - Motec M800 ECU & data logging
  • centralny dyferencjał : TMR - Motec CAN compilant
  • wyświetlacze kabinowe : TMR - GEMS  dla kierowcy i pilota

 
Układ wydechowy

  • TMR  ze sportowym katalizatorem

 
Układ paliwowy

  • bezpieczny zbiornik paliwa 80 L
  • wysokociśnieniowe pompy Bosh z teflonowymi przewodami paliwowymi
  • kolektory paliwowe  Staubli  
  • system szybkiego tankowania paliwa


Zawieszenie

  • amortyzatory TMR - BOS R4
  • przód: kolumny McPherson TMR - Bos,  regulowane w 4 zakresach
  • tył: amortyzatory TMR - Bos , regulowane w 4 zakresach
  • mocowania aluminiowe STi R4 


Układ hamulcowy

  • homologowane, AP Racing 
  • tarcze na szuter: przód 295 mm ,  tył  285 mm
  • tarcze na asfalt: przód 355 mm ,   tył  285 mm
  • hydrauliczny hamulec ręczny
  • klocki hamulcowe TMR/Endless


Waga

bez paliwa, z kołem zapasowym

  • asfalt 1305 kg
  • szuter 1320 kg


Koła

  • asfalt 18" x 8"
  • szuter  15" x 7"
  • śnieg  16" x 5.5"


Pozostałe dane

  • płyta podłogowa pełna, kevlarowa
  • kokpit karbonowy TMR 
  • wzmocnienia boczne drzwi