Subaru Impreza TMR R4
Specyfikacja techniczna
Subaru Impreza TMR R4
Nadwozie
- klatka bezpieczeństwa TMR / KBT zgodna z przepisami FIA
- wzmocniona karoseria TMR
Silnik
- TMR Step three typu boxer
- pojemność 1994 cc m
- średnica i skok tłoka 92.00mm x 75.00mm
- turbosprężarka IHI podwójnie łożyskowana ze zwężką 33mm
Osiągi
- moc makxymalna 290 KM @ 4700 RPM
- moment obrotowy 585 Nm @ 3300 RPM
Przeniesienie napędu
- pięcio lub sześciostopniowa, kłowa skrzynia biegów
- przedni/tylny dyferencjał : mechaniczny o ograniczonym poślizgu, STI
- centralny dyferencjał : elektromechaniczny, aktywny DCCD
- sprzęgło : STI jednotarczowe 240 mm
- półosie napędowe : homologowane STI, wzmocnione
Elektroniczne systemy kontroli
- silnik : TMR - Motec M800 ECU & data logging
- centralny dyferencjał : TMR - Motec CAN compilant
- wyświetlacze kabinowe : TMR - GEMS dla kierowcy i pilota
Układ wydechowy
- TMR ze sportowym katalizatorem
Układ paliwowy
- bezpieczny zbiornik paliwa 80 L
- wysokociśnieniowe pompy Bosh z teflonowymi przewodami paliwowymi
- kolektory paliwowe Staubli
- system szybkiego tankowania paliwa
Zawieszenie
- amortyzatory TMR - BOS R4
- przód: kolumny McPherson TMR - Bos, regulowane w 4 zakresach
- tył: amortyzatory TMR - Bos , regulowane w 4 zakresach
- mocowania aluminiowe STi R4
Układ hamulcowy
- homologowane, AP Racing
- tarcze na szuter: przód 295 mm , tył 285 mm
- tarcze na asfalt: przód 355 mm , tył 285 mm
- hydrauliczny hamulec ręczny
- klocki hamulcowe TMR/Endless
Waga
bez paliwa, z kołem zapasowym
- asfalt 1305 kg
- szuter 1320 kg
Koła
- asfalt 18" x 8"
- szuter 15" x 7"
- śnieg 16" x 5.5"
Pozostałe dane
- płyta podłogowa pełna, kevlarowa
- kokpit karbonowy TMR
- wzmocnienia boczne drzwi