Hołowczyc ambasadorem marki K2


Rajd Abu Dhabi Desert Challenge 2013Entuzjazm i pasja – elementy, które połączyły najbardziej utytułowanego polskiego kierowcę rajdowego, Krzysztofa Hołowczyca i uznaną markę chemii motoryzacyjnej. Wielokrotny mistrz Polski,  mistrz i wicemistrz Europy, uczestnik rajdu Dakar został ambasadorem marki K2. Postać popularnego Hołka doskonale wpisuje się w misję marki – dostarczenie rozwiązań, dzięki którym każde auto będzie wyglądało jak w dniu kiedy opuszczało salon. Znany rajdowiec wesprze komunikację marki, której w tym roku towarzyszy m.in. loteria z nowym BMW serii 3 do wygrania.

„Długo zastanawialiśmy się, która osoba związana z polską motoryzacją najbardziej wpisuje się w filozofię K2. Kto łączy miłość do motoryzacji z nieustępliwością, wytrwałością i dążeniem do celu. Wybór padł na Krzysztofa Hołowczyca, który oprócz swoich osiągnieć sportowych znany jest z wielkiej miłości  do czterech kółek .” – mówi Tomasz Kowalski z działu marketingu K2.

„Z ogromną przyjemnością podejmuję współpracę z marką K2, której produktów używam od lat i doskonale znam ich jakość i walory. Dla mnie samochód to nie tylko narzędzie pracy, środek do osiągania sportowych celów, to coś znacznie więcej. Ja do samochodów mam podejście niemal mistyczne, uwielbiam dbać o nie, naprawiać i pielęgnować je. Często wolne chwile spędzam w garażu czyszcząc i polerując swoje auta. Uwielbiam jak dobrze się prezentują, a z drugiej strony poświęcając im swój czas chcę im niejako podziękować, że bezpiecznie wożą mnie do celu podróży i nie zawodzą na trasie. Mam nadzieję, że swoją pasją będę w stanie „zarazić” sporą grupę kierowców, którzy dbając o swoje samochody używać będą właśnie idealnie do tego stworzonych produktów K2.” – powiedział Krzysztof Hołowczyc.

Właściciel marki K2, firma Melle sp. z o.o.  jest jednym z największych producentów chemii samochodowej w Polsce. Istnieje na rynku od 20 lat, stale poszerzając swój asortyment produktów, który w tej chwili wynosi ponad dwa tysiące  pozycji.

Powstała w 1998 roku marka K2 jest liderem wśród polskich producentów chemii i kosmetyków motoryzacyjnych. Na przestrzeni lat została wielokrotnie  nagrodzona licznymi wyróżnieniami, w tym siedmiokrotnie Złotymi Laurami Konsumenta. Produkty wchodzące w ofertę marki były wyróżniane na krajowych i międzynarodowych targach wynalazków m.in. w Brukseli, Norymberdze czy Seulu.  Obecnie oferta K2 dostępna jest zarówno na rynku polskim jak i na ponad 30 rynkach zagranicznych .

Do najbardziej znanych produktów K2 należą :  pasta do lakieru K2 Turbo (znana wcześniej pod nazwą K2 Tempo), spray do deski rozdzielczej K2 Polo Cockpit i płyn chłodniczy K2 Kuler. K2 to jednak nie tylko kosmetyki samochodowe. Oprócz płynów eksploatacyjnych w ofercie znajdziemy zapachy samochodowe, oleje silnikowe i przekładniowe, kleje, silikony, produkty do szybkiego usuwania usterek w samochodzie.  Bogatą ofertę detaliczną uzupełnia linia produktów profesjonalnych K2 PRO kierowana do myjni, lakierni i warsztatów mechaniki pojazdowej.

Od samego początku istnienia K2 przyświeca idea bycia blisko wszystkich entuzjastów motoryzacji. Oferta budowana jest tak by była dostępna dla każdego posiadacza samochodu. Komunikacja marki opiera się na edukacji i doradzaniu użytkownikom. Według tych zasad prowadzone są flagowe serwisy internetowe marki http://www.k2.com.pl , www.k2pro.pl oraz społecznościowy www.klub.k2.com.pl. W ramach klubu, K2 dostarcza porady dotyczące produktów i ich użycia, zapewnia możliwość wzięcia udziału w testowaniu produktów, umożliwia dyskusję i wymianę opinii.

Marka prowadzi również działania społecznościowe na portalu Facebook www.facebook.com/k2auto oraz pokazuje jak używać swoich produktów na kanale www.youtube.com/k2compl.  Użytkownikom swoich produktów oferuje również kilkaset prezentacji produktów na portalu http://www.slideshare.net/k2compl z czego każda okraszona jest bogatą ilością zdjęć i ilustracji.

Dzięki K2 każdy posiadacz samochodu może dowiedzieć się co robić , by jego auto było zawsze piękne i sprawne.  Z K2 dbanie o samochód jest prostsze niż kiedykolwiek.